Hvordan tilmelder jeg mig?

 

 

Start Up Programme følger uddannelsernes årshjul med start i august og afslutning i juni. Man tilmelder sig som uddannelse og underviser via Min Side (i hovedmenuen). Når uddannelsen er oprettet, skal underviserne oprette sig først for derefter at kunne tilmelde deres institution og deres studerende.

 

Som studerende kan du derfor først tilmelde dig vores events, når underviseren har oprettet dig som studerende via Min Side.

 

Et ubegrænset antal teams fra hver uddannelse kan tilmelde sig de forskellige events og konkurrencer i programmet.

 

Tilmeldingen åbner altid i august, og man kan løbende tilmelde hold til de forskellige konkurrencer.

 

Tilmelding foregår således: 

  1. Underviser registrerer med e-mail via 'Min side'
  2. Underviser bekræfter modtaget e-mail 
  3. Underviser opretter teamleder og team med en e-mail tilhørende teamlederen
  4. Underviser eller teamleder tilmelder evt. øvrige teammedlemmer, som alle (inkl. teamlederen) aktivt skal bekræfte deres oprettelse via et link i en modtaget e-mail.
  5. Teamlederen tilmelder sig det ønskede event via 'Min side'.
  6. Når alle har bekræftet deres oprettelse, kan teamlederen uploade skriftligt materiale.

 

 

Tilmelding og deadlines for studerende lige nu:

  • Tilmelding til Regionsmesterskaberne i entreprenørskab - deadline 1. april 2020. Læs mere her

 

 Find os på Facebook

 

For spørgsmål kontakt programleder Carina Hammer på carina@ffefonden.dk eller 2445 7675. For teknisk support kontakt Niels Kochiya på Niels@ffefonden.dk