Hvordan opretter jeg mig?

Tilmelding til Start Up Programme generelt

 

Start Up Programme følger uddannelsernes årshjul med start i august og afslutning i juni. Man tilmelder sig som uddannelse og underviser via 'Min Side'. Når uddannelsen er oprettet, skal underviserne oprette sig først for derefter at kunne tilmelde deres institution og deres studerende.

 

Som studerende kan du derfor først tilmelde dig vores events, når underviseren har oprettet dig som studerende via Min Side.

 

Et ubegrænset antal teams fra hver uddannelse kan tilmelde sig de forskellige events og konkurrencer i programmet.

 

Tilmeldingen åbner altid i august, og man kan løbende tilmelde hold til de forskellige konkurrencer.

 

Tilmelding foregår sådan: 

1. Underviser registrerer med e-mail via 'Min side'

2. Underviser bekræfter modtaget e-mail 

3. Underviser opretter teams med en tilhørende e-mail

4. De enkelte teams skal aktivt bekræfte deres oprettelse via et link i e-mail 

5. Studerende skal selv tilmelde sig det ønskede event via 'Min side'

 

 

Tilmelding og deadlines for studerende lige nu:

 

  • Årets Start Up Plakat - deadline d. 22. oktober. Læs mere her.
  • Idekonkurrencen - deadline 23. oktober. Læs mere her.
  • Videopitchkonkurrence - deadline 6. november. Læs mere her.
  • Regionale mesterskaber foråret 2019 åbner i januar, via 'Min side'

 

 Find os på Facebook.

 

For spørgsmål kontakt programleder Carina Hammer på carina@ffe-ye.dk eller 2445 7675. For teknisk support kontakt Niels Kochiya på Niels@ffe-ye.dk.